Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine antonia.si so v lasti podjetja AnTONia Pavlin s.p., in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podatki o podjetju:
- AnTONia Pavlin s.p.
- Melinci 189
- 9231 Beltinci
- Slovenija
- Davčna številka SI: 74593439
- Matična številka: 9415459000
- TRR: SI56 0284 3026 5484 039 (NLB d.d.)
- E-mail: info@antonia.si
- Datum vpisa v poslovni register Slovenije: 13.6.2023
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Z registracijo v antonia.si postanete član. Pravico do nakupa v spletni trgovini antonia.si imajo registrirani člani in tudi gosti, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori pod svojim profilom.
Dostopnost informacij
Antonia.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Cene so navedene v Eurih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene ne vključujejo DDV, saj AnTONia Pavlin s.p. ni davčni zavezanec.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med AnTONia Pavlin s.p. in kupcem je v spletni trgovini Antonia.si sklenjena v trenutku, ko AnTONia Pavlin s.p. (Antonia.si) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za AnTONia Pavlin s.p. (Antonia.si) kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Antonia.si.
- a) Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup in določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- izbor načina plačila in vpis promocijske kode, če obstaja;
- pregled naročila z izbranim načinom dostave, načinom plačila ter stroškom dostave;
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
Načini plačila
Spletna trgovina Antonia.si omogoča naslednje načine plačila:
- s plačilom preko Paypal-a
- s plačilom s kreditnimi karticami preko STIPE platforme.
Ponudnik izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupec prejme račun v pdf obliki na svoj e-naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@antonia.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo se šteje za veljavno, če je pošiljka oddana v roku.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se opravijo na osebni oz. transakcijski račun potrošnika. Vrednostni bon se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu ne vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko podjetje potrošniku ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup s pogodbo s potrditvijo preko elektronske pošte potrošnik omogoči vračilo z odkupnino ob vračilu artiklov.
Reklamacija
Vsako reklamacijo bomo poskušali upoštevati v skladu z veljavno zakonodajo. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali barvi ali če izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, zahteva popravilo ali vračilo kupnine. V primeru reklamacije lahko kupec blago vrne po pošti na naslov podjetja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- b) pošiljatelj bo jasno razviden,
- c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- d) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- e) željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja ali komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine. Ponudnik pred dokončno objavo pregleda oddana mnenja in komentarje, ter zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih tržnih komunikacijah. Avtor mnenja ali komentarja hkrati izjavi in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisane mnenje in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@antonia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi AnTONia Pavlin s.p. ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS. AnTONia Pavlin s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi.
Platforma za SRPS
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Ponudnik bo uporabnike obveščal o spremembah splošnih pogojev poslovanja na način, da bo v informacijskem sistemu spletne trgovine objavil spremembe. Vsakokratne spremembe se smiselno uporabljajo za celotno spletno mesto od dneva objave naprej.